FANDOM

Wysokie Kapłanki szkoliły Morgause od urodzenia. Jej magia będzie potężna.
Gajusz do Merlina[src]
Morgause była starszą córką Vivienne- która jednocześnie była matką Morgany, co czyniło je przyrodnimi siostrami od strony matki. Morgause była zdolną wojowniczką, potężną czarodziejką oraz Wysoką Kapłanką Starej Religii. Ostatecznie Morgause została ciężko zraniona przez Merlina i Gajusza, a rok później, osłabiona fizycznie, zdecydowała się zostać ofiarowaną przez Morganę na Wyspie Błogosławionych, aby duchy mogły przeniknąć do świata żywych i zaatakować Camelot oraz wsie wokół niego, twierdząc, że to jej "ostatni dar" dla siostry, który "powali ich wrogów na kolana".

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Powiedziano mi, że dziecko zmarło.
Uther do Gajusza[src]
Morgause była przyrodnią siostrą Lady Morgany; obecnie nie wiadomo, czy miała oprócz niej jakieś rodzeństwo, jest to jednak mało prawdopodobne. Kapłanka urodziła się w jednym ze szlacheckich domów Camelotu, domu Gorloisa. Jako iż jej matką była Vivian, Morgause odziedziczyła po niej moce. Z nieznanych przyczyn, Gajusz postanowił zabrać niemowlę z Camelotu i oddać do Wysokich Kapłanek Starej Religii. Medykowi udało się to i przysiągł nigdy nie mówić nikomu o tym zdarzeniu, w tym czasie Uther został poinformowany, że dziewczynka umarła, również z nieznanych przyczyn. Morgause studiowała magię przez wiele lat, stając się niezwykle potężną wiedźmą, by zemścić się na Utherze Pendragonie.