FANDOM

Wezwanie smoka.jpg
Wezwanie smoka
Seria: 1
Numer odcinka: 1
Występują: Colin Morgan
Richard Wilson
Anthony Head
Bradley James
Katie McGrath
Angel Coulby
John Hurt
Wrogowie: Mary Colins
Miejsce akcji: Camelot
Ealdor
Scenariusz: Julian Jones
Reżyser: James Hawes
Producent: Sue de Beauvoir
Data emisji: 07.03.2009
Format: 1x45
Kod produkcji: 1.1
Poprzedni odcinek: ---
Następny odcinek: Valiant
Żaden młody człowiek, jakkolwiek byłby wielki, nie może znać swojego przeznaczenia.Nie może przeniknąć roli, jaka mu przypadła w wielkiej historii która ma się rozegrać. Jak wszyscy musi żyć i się uczyć. Ten sam los czeka młodego czarownika zdążającego do Camelotu. Chłopca który zrodzi kiedyś legendę. Jego imię: Merlin.
Wielki Smok
Wezwanie smoka jest pilotażowym odcinkiem pierwszej serii Przygód Merlina, wyemitowanym w Polsce 7 marca 2009. Przedstawia on początek przygód Merlina w Camelocie oraz pierwsze pojawienie się Artura, Gwen, Gajusza i Wielkiego Smoka.

Streszczenie Edytuj

Merlin zostaje wysłany przez swoją matkę do Camelotu, aby rozpoczął tam nowe życie i nauczył się więcej o swoich niesamowitych zdolnościach. Wszystko się zmienia w chwili gdy chłopiec dowiaduje się, że magia została zakazana w całym królestwie przez króla Uthera, a za jej używanie grozi śmierć. Później Merlin broni sługę dręczonego przez następcę tronu, Artura, oraz spotyka Kilgharraha, po czym młody czarodziej wyrusza na przeciw swojemu przeznaczeniu...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki